Pages

Friday, July 30, 2021

Kidung Kabungahan 102 - Cara Uncal Hayang Banget

KKb 102 - Cara Uncal Hayang Banget (Bagai Rusa Merindukan)

do = F ; 4/4

Verse 1 :
Cara uncal hayang banget, nginum ka cai walungan,
(Bagai rusa merindukan, minum air yang jernih)
Abdi oge hayang sanget, ka Gusti Nun, Pangeran,
(Aku juga ingin sekali, kepadaMu ya, Tuhan)
Nyawa abdi nu susah, halabhabeun ka Allah,
(Diriku sedang susah, rindu kepada Allah)
Ira abdi diwidian marek kana kasucian
(Kapan aku diijinkan, masuk pada kekudusan)

Verse 2 :
Naha wet gulinggasahan, rumahuh jeung ngaheruk
(Mengapakah kau gelisah, mengeluh dan mengaduh)
Ulah kitu lalampahan, ulah tonggoy ngaderuk,
(Jangan begitu berkelakuan, jangan terus mengeluh)
masing harep ka Allah nu maparin berekah
(Berharaplah pada Allah, yang akan memberi berkat)
Pek marek ka pameunteuNa, muji deui ka Mantenna
(Datanglah ke hadiratNya, pujilah Allah, Tuhan)

Verse 3 :
Keur pisah ti nu kagungan, hate abdi ngaheruk
(Saat ku jauh dari Tuhan, hati amat berduka)
Dilebak di pagunungan, abdi wani sumegruk,
(Di lembah di pegunungan, aku amat gelisah)
Jungkrang nyeluk ka jungkrang, lambak Anjeun nyarorang
(Jurang demi jurang, telah aku jelang)
Abdi sieun katiwasan, mun teu enggal diwelasan
(Aku ngeri maut menimpa, kalau tidak Tuhan tolong)

Verse 4 :
Engke Allah ngalungsurkeun, sih kurnia ka abdi,
(Nanti Tuhan karuniakan, kasihNya pada saya)
Seug abdi teh ngahaturkeun, puji siang jeung wengi
(Segera aku menghaturkan, pujian siang dan malam)
Ana leungit kamelang, nembe abdi teh senang
(Bila gelisah hilang, baru hatiku senang)
Kasien musna tinangtu nyata Allah teh teu bendu
(Ketakutan pasti musnah, nyata Allah tidak marah)

 

midi music : https://www.rudyct.com

No comments:

Post a Comment