Pages

Wednesday, September 15, 2021

Kidung Kabungahan 228 - Nun Allah, Abdi Hatur Nuhun

KKb 228 - Nun Allah, Abdi Hatur Nuhun (Ya Allah, Aku Bersyukur)

do = G ; 4/4

Verse 1 :
Nun, Allah, abdi hatur nuhun, ka Gusti memeh abdi dug
(Ya Allah, aku bersyukur, sebelum berbaring tidur)
Tarima ku Gusti dituyun, diraksa pisan ti isuk
(Bersyukur Tuhan t'lah menuntun, dilindungi sejak pagi)
Geus surup sri pertanggapati, siang kaganti ku wengi
(Telah tiba pergantian waktu, siang digantikan malam)
Nanging Gusti Cahya sajati, moal nilarkeun ka abdi
(Namun Tuhan Cahaya sejati, tak 'kan meninggalkan aku)

Verse 2 :
Panangan Gusti nu kawasa, maparin sakur nu perlu
(Tangan Tuhan Yang Mahakuasa, membari apa yang perlu)
Abdi percaya jeung ngarasa, Gusti miasih saestu
(Aku percaya dan merasa, Tuhan sangat mengasihi)
Nyekapan sandang sareng pangan, maparin karahayuan
(Mencukupi sandang dan pangan, memberi kebahagiaan)
Sakur balahi dihalangan, nu datang wungkul nu sae
(Setiap petaka dihalangi, yang datang hanya yang baik)

Verse 3 :
Abdi sakitu diberkahan, nya lantaran sih kurnia
(Aku sangatlah diberkati, hanya karena karunia)
Reh abdi seueur kalepatan, Gusti nu langkung uninga
(Aku tlah banyak kesalahan, Tuhan lebih mengetahui)
Nanging Gusti kersa ngalebur, dosa abdi ratus-ratus
(Namun Tuhan sudi melebur, dosaku yang amat banyak)
Jeung hate abdi dililipur, krana getih Gusti Yesus
(Hatiku dibri ketenangan, karena darah Tuhan Yesus)

Verse 4 :
Reh abdi hayang sasarean, nitipkeun diri sakujur
(Aku ingin segera berbaring, serahkan diri seutuhnya)
Ka Anjeun Nun, Gusti Pangeran, neda dipanjangkeun umur
(Kepada-Mu, ya Tuhan Yesus, mohon dibri umur panjang)
Mugi ngaraksa ka baraya, balahi mugi tebihkeun
(Semoga lindungi saudara, petaka agar jauhkan)
Sareng paparin ka sadaya, hate percaya ka Gusti
(Dan brilah mereka semua, percaya kepada Tuhan)

 

midi music : https://www.rudyct.com

No comments:

Post a Comment