Pages

Tuesday, September 14, 2021

Kidung Kabungahan 225 - Dinten Ka Dinten

KKb 225 - Dinten Ka Dinten (Hari Ke Hari)

do = F ; 4/4

Verse 1 :
Dinten ka dinten taun kalangkung, abdi dituyun abdi ditungtun
(Hari ke hari tahun yang lalu, saya disertai saya dituntun)
Gusti nu ngaping abdi dibanding
(Tuhan yang mendampingi, saya disertai disamping)
Gusti ngagendeng janten benteng
(Tuhan menyertai disamping jadi benteng)
Sasih ka sasih abdi diasih
(Bulan ke bulan, saya dikasihi)
mawi sumujud ngaturkeun sukur
(karena itu menyembah, menghaturkan syukur)

Verse 2 :
Dinten ka dinten taun dipayun, poek paningal rambay lalangse
(Hari ke hari tahun di muka, gelap penglihatan berjurai tirai)
Abdi nu hengker neda disangkeh
(Saya yang lemah, mohon dipapah)
tandang sing gandang pancen sing rengse
(masuk arena dengan gagahlah tugas rampunglah)
Ngemban pengersa janten badega
(Mengemban kehendak jadi hamba)
Gusti dipuji, bagja sadaya
(Tuhan dipuji, bahagia semua)

 

midi music : https://www.rudyct.com

No comments:

Post a Comment