Pages

Wednesday, September 8, 2021

Kidung Kabungahan 197 - Gusti Teh Panuyun Abdi

KKb 197 - Gusti Teh Panuyun Abdi (Tuhan Itu Penuntunku)

do = Bes ; 4/4

Verse 1 :
Gusti teh Panuyun abdi, PangandikaNa lir damar
(Tuhan itu Penuntunku, sabdaNya seperti pelita)
Nu nyaangan wanci wengi, malar abdi teu kasasar
(Yang menerangi waktu malam, supaya saya tak tersesat)

Refrein :
Gusti nuyun, Gusti nuyun, pananganaNa nu nuyun
(Tuhan menuntun, Tuhan menuntun, tanganNya yang menuntun)
Abdi ngiring ka Anjeunna, ka mana bae angkatna
(Saya mengikut kepadaNya, ke mana saja perginya)

Verse 2 :
Dina waktos kasukaan, dina waktos kasusahan
(Pada waktu sukacita, pada waktu kesusahan)
Sanaos seueur gogoda, abdi teh hamo cangcaya
(Meskipun banyak penggodaan, saya ini tak akan bimbang)

Verse 3 :
Upami abdi disaur, margi waktosna tos cunduk
(Andai saya dipanggil, sebab waktunya sudah sampai)
Abdi teh henteu palaur, da Gusti panuyun abdi
(Saya ini tidak merasa ngeri, karena Tuhan penuntun saya)

 

midi music : https://www.rudyct.com

No comments:

Post a Comment