Pages

Tuesday, September 14, 2021

Kidung Kabungahan 226 - Nun, Allah Nu Langkung Murah

KKb 226 - Nun, Allah Nu Langkung Murah (Ya, Allah Yang Maha Murah)

do = C ; 4/4

Verse 1 :
Nun, Allah nu langkung murah, abdi narimakeun berkah
(Ya, Allah Yang Maha Kasih, saya bersyukur atas berkat)
Waktos sare wanci wengi, Gusti ngaraksa ka abdi
(Waktu tidur tadi malam, Tuhan melindungi saya)

Verse 2 :
Abdi jeung imah salamet, balahi taya nu caket
(Saya dan rumah selamat, bencana tiada yang mendekat)
Purwa abdi muji sukur, reh dipanjangkeun nya umur
(Karenanya saya bersyukur, telah dipanjangkan umur)

Verse 3 :
Ayeuna keur wanci isuk, abdi nyanggakeun piunjuk
(Sekarang di pagi hari, saya menyampaikan doa)
Nyuhunkeun deui kurnia, pitulung Gusti di teda
(Mohon karuniaMu lagi, mohon pertolongan Tuhan)

Verse 4 :
Mugi nyekapan kakirang, maparin pikir nu terang
(Mohon dicukupi kebutuhan, berikanlah pikiran yang terang)
Keur pagawean nu perlu, supanten lulus jeung estu
(Untuk mengerjakan, agar berhasil dengan baik)

Verse 5 :
Hate mugi dikiatkeun, tetep percaya ka Gusti
(Hati agar dikuatkan, tetap percaya pada Tuhan)
Upami mendak kasesah, paparin hate nu pasrah
(Bila mendapat kesusahan, berikanlah hati yang berserah)

Verse 6 :
Abdi teh langkung walurat, mugi panggoda dipegat
(Saya ini amat sengsara, mohon penggoda dicegah)
Hate abdi mugi mulus, anut Gusti Yesus Kristus
(Hati saya agar sungguh,  patuh pada Tuhan Yesus Kristus)

Verse 7 :
Baraya sareng jeung sobat, mugi dipaparin rahmat
(Saudara dan para sahabat, mohon dikaruniai berkat)
Paneda mugi dimakbul, reh ngarep ka Gusti Wungkul
(Doa mohon Tuhan kabulkan, karena hanya berharap pada Tuhan)

 

midi music : https://www.rudyct.com

No comments:

Post a Comment