Pages

Monday, September 13, 2021

Kidung Kabungahan 214 - Sim Abdi Nyanggakeun Diri Sakujur

KKb 214 - Sim Abdi Nyanggakeun Diri Sakujur (Saya serahkan Diri Seutuhnya)

do = C ; 6/8

Verse 1 :
Sim abdi nyanggakeun diri sakujur, ka pangersa Gusti
(Saya menyerahkan diri seutuhnya, kepada kehendak Tuhan)
nampi panyaur, abdi teh mung sakadar badega anu laip
(Menerima panggilan, saya ini hanya sekedar hamba yang hina)
Sanaos tuna harta, teu pangarti
(Sekalipun kekurangan harta tidak pengertian)
Sim abdi seja tumut ka Gusti anut
(Saya bermaksud taat, kepada Tuhan mengikut)

Verse 2 :
Sim abdi nyanggakeun diri sakujur, Gusti nu tingali hate nu paur
(Saya menyerahkan diri seutuhnya, Tuhan yang melihat hati yang ngiri)
Nanging hamo rek mundur yakin Gusti nu ngatur
(Namun takkan mau mundur yakin Tuhan yang mengatur)
Percanten mo ditilar, mo dikantun
(Percaya takkan ditinggal takkan ditinggal)
Abdi ludeung lumaku Gusti satuhu
(Saya berani berbuat, Tuhan setia)

Verse 3 :
Sim abdi nyanggakeun diri sakujur, abdi teh kagungan umat tebusan
(Saya menyerahkan diri seutuhnya, saya itu milik umat tebusan)
Getih Gusti nu ngucur dosa abdi dilebur
(Darah Tuhan yang mengucue, dosa saya dilebur)
Hirup heubeul ditunda di Golgota
(Hidup lama ditunda di Golgota)
Abdi nampi nugraha bagja pohara
(Saya menerima anugerah, bahagia sekali)

 

midi music :  https://www.rudyct.com

No comments:

Post a Comment