Pages

Monday, August 30, 2021

Kidung Kabungahan 162 - Nu Linggih Di Abdi

KKb 162 - Nu Linggih Di Abdi (Yang Diam Di Hatiku)

do = As ; 6/4

Verse 1 :
Abdi nguping berkah turun, cara hujan nu gede
(Hamba mendengar berkat turun seperti hujan yang besar)
Gusti abdi kumawantun, neda eta berkah teh
(Tuhan, hamba memberanikan diri meminta itu berkat)
Ka abdi, ka abdi paparinkeun ka abdi
(Kepada hamba, kepada hamba, berikanlah kepada hamba)

Verse 2 :
Putra Allah anu suci, Juru Slamet nu enya
(Putra Allah yang kudus, Juru Selamat yang sungguh)
Anjeun nu nalangan pati, pupus ngagentos jalma
(Anda yang menalangi mau, mati menggantikan manusia)
Sim abdi, sim abdi salametkeun sim abdi
(Sayalah, sayalah selamatkan saya)

Verse 3 :
Nun Ama nu langkung suci, Rama Putra sareng Roh
(Ya Bapa yang Maha Kudus, Bapa, Putra dan Roh)
Mugi Gusti teh dipuji, ku manusa jeung atoh
(Semoga Tuhan dipuji oleh manusia dengan gembira)
Ku abdi, ku abdi diparuji ku abdi
(Oleh saya, oleh saya dipuji oleh saya)

Verse 4 :
Nun Roh Suci anu nuyun, sakur anu percaya
(Ya, Roh Kudus yang menuntun, setiap yang percaya)
Abdi harep kana tulung, Gusti nu jadi cahya
(Hamba mengharapkan pada pertolongan Tuhan yang menjadi cahaya)
Ka abdi, mugi nuyun ka abdi
(Kepada saya, kepada saya semoga menuntun kepada saya)

 

 

No comments:

Post a Comment